Veel gestelde vragen

Hieronder geven wij een overzicht van de meest gestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen staan, mag je altijd telefonisch contact met ons opnemen (0187-681511) of een bericht sturen.

 

Algemene vragen

  • Waar kan ik de plattegrond vinden?

De plattegrond van het vakantiepark is hier te vinden. Toeristisch kamperen is mogelijk in het deelgebied Gelderse Roos. Rond het centrumgebied zijn onze bijzondere verhuuraccommodaties te vinden. 

 

  • Is er WiFi op het park?

Op het park is WiFi voor gasten beschikbaar. Verbinding maken is eenvoudig door te kiezen voor het wifinetwerk ‘Klepperstee’ en het accepteren van de algemene voorwaarden om zo de verbinding tot stand te brengen.

  • Kan ik mijn auto bij de kampeerplaats of vehuuraccommodatie parkeren?

Kamperen: bij elke kampeerplaats mag maximaal 1 voertuig worden geparkeerd. Accommodaties: in de buurt van de verhuuraccommodatie is een parkeerplaats met ruimte voor één voertuig. Daarnaast zijn er op en bij het vakantiepark twee algemene parkeerplaatsen te vinden (P1&P2). Op parkeerplaats P1, bij de receptie, zijn ook parkeerplaatsen voor het opladen van elektrische auto's en zogenoemde incheck-parkeerplaatsen (kort parkeren). 

  • Is het centrumgebied van het vakantiepark ook voor niet-gasten toegankelijk?

Onze receptie, Bistro Skål, binnen(speel)tuin, zwemvijver en het speelveld is voor iedereen toegankelijk.

  • Wanneer is de receptie geopend?

De openingstijden van de receptie zijn hier terug te vinden.

  • Waar kan ik de algemene voorwaarden teruglezen?

Bij het maken van een reservering dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Je kunt deze - en andere - voorwaarden nalezen onder het kopje 'colofon'.  

  • Wanneer mag ik inchecken en wanneer moet ik uitchecken?

Kamperen: inchecken kan vanaf 13:00 uur. Uitchecken voor 11:00 uur. Verhuuraccommodatie: inchecken kan vanaf 15:00 uur. Uitchecken voor 10:00 uur. 


Kamperen

  • Hoeveel ampère is er beschikbaar?

Op de standaard kampeerplaatsen is 4 ampère aan stroom beschikbaar. Op de comfortplaatsen is ook CAI (TV-aansluiting) en aan- en afvoer van water en 10 ampère stroom beschikbaar. Op de camperplaatsen (de zgn. groenstrook) is 10 ampère beschikbaar. Deze groenstrook is alleen voor campers. 

  • Mag ik de hond meenemen?

In het deelgebied Gelderse Roos (kamperen) zijn huisdieren toegestaan, mits aangelijnd. Voor verblijf met hond betaal je € 2,50 per nacht, maximaal 2 honden toegestaan. Vanaf 2020 zijn overal op het vakantiepark honden toegestaan, mits aangelijnd (of tenzij anders aangegeven). Enkele verhuuraccommodaties zijn huisdiervrij. In de binnen(speel)tuin en in de zwemvijver zijn géén huisdieren toegestaan.  

  • Hoe kan ik zien welke kampeerplaatsen beschikbaar zijn?

Tijdens het boeken van een kampeerplaats krijg je de mogelijkheid om (gratis) een voorkeur te aan te geven voor een bepaalde plek op de camping. 

  • Is er short-stay voor campers mogelijk?

Op Vakantiepark De Klepperstee is geen short-stay mogelijk. We verwijzen je graag naar het Drive-In Camperpark, tegenover het park. Online reserveren is bij het camperpark niet mogelijk. De standaard- en comfortplaatsen op het vakantiepark zijn minder geschikt voor grote campers. 

  • Met hoeveel personen kan ik komen kamperen?

Voor een kampeerplaats geldt een maximum van zes personen; voor de 5e en 6e persoon geldt een toelage van 2,50 per persoon (exclusief toeristenbelasting). 

 

  • Hoeveel betaal ik voor een kampeerplaats? 

Afhankelijk van jouw voorkeur (camper, standaard of comfort) kost een verblijf in 2019 tussen de 24,- en 37,50 euro per nacht (exclusief toeristenbelasting en toelages). In de reserveringsmodule wordt door te klikken op de data de prijs voor de geselecteerde periode weergegeven.


Verhuuraccommodaties

  • Mag ik de hond meenemen?

Dit jaar (2019) zijn in onze verhuuraccommodaties geen huisdieren toegestaan. Vanaf 1 januari 2020 zijn er ook twee accommodaties waar huisdieren zijn toegestaan. 

 

  • Welke voorzieningen heeft mijn verhuuraccommodatie?

Op Vakantiepark De Klepperstee zijn zeer verschillende verhuuraccommodaties te vinden, elk met eigen voorzieningen en kenmerken. In de reserveringsmodule kun je per accommodatie de verschillen terug zien. Voor specifieke vragen of verzoeken kun je altijd contact met ons opnemen. 

 

  • Zit er geen televisie in mijn verhuuraccommodatie?

Dat klopt! We hebben in onze verhuuraccommodaties bewust géén televisie neergezet. Ons advies: ga naar buiten of lees de boeken en speel de spelletjes die wij voor je hebben neergelegd. Natuurlijk is - via gratis WiFi - televisie kijken via jouw tablet of mobiele telefoon altijd mogelijk. De inloggegevens zijn in de accommodatie zelf terug te vinden. 

 

  • Zijn er ‘verborgen’ kosten? En wat zijn de extra kosten? 

Voor een accommodatie geldt een vaste prijs, onafhankelijk van het aantal personen. Wij hebben geen reserveringskosten en/of andere ‘verborgen’ kosten.
De prijs is - zichtbaar tijdens het boeken - opgebouwd uit verblijfskosten en de zng. inclusiefkosten voor eindschoonmaak, opgemaakte bedden, bedlinnen en handdoekenpakket. Bovenop deze prijs - eveneens zichtbaar - komt de toeristenbelasting en eventuele toelagen.

 

  • Mag ik zelf de eindschoonmaak doen?

Nee, het afnemen van het inclusiefpakket (waaronder de eindschoonmaak) is verplicht. Bij vertrek uit de cabin vragen wij je wel vriendelijk om het huisafval in te leveren bij de milieustraat, het beddengoed af te halen en te verzamelen in één slaapkamer, de handdoeken te verzamelen in de badkamer en de koelkast en (indien aanwezig) vaatwasser leeg achter te laten.

  • Hoeveel betaal ik voor een verhuuraccommodatie? 

Wij werken een groot deel van het jaar met flexibele aankomst- en vertrekdagen. In de reserveringsmodule wordt door te klikken op de data de prijs voor de geselecteerde periode weergegeven. Bij een verhuuraccommodatie bestaat een verblijf uit minimaal drie nachten. 


Boekingen

  • Hoe maak ik een boeking?

Via de reserveringsmodule kun je de beschikbaarheid en prijs van een verhuuraccommodatie of kampeerplaats bekijken. Na het invullen van je persoonlijke gegevens kun je een reservering maken en de gewenste (aan)betaling doen. Voor het maken van een resevering moet de hoofdboeker 21 jaar of ouder te zijn (geen jongeren of groepen). 

  • Hoeveel toeristenbelasting betaal ik?

Het tarief bedraagt per persoon, per overnachting 0,96 cent. Inwoners van de gemeente Goeree-Overflakkee betalen geen toeristenbelasting bij een verblijf op Vakantiepark De Klepperstee. 

  • Hoe werkt Mijn Klepperstee?

Na het maken van een reservering krijg je automatisch toegang (via mail) tot Mijn Klepperstee. Hier kun je gegevens wijzigingen, een bijboeking doen of een termijnbetaling verrichten. Via Mijn Klepperstee kun je ook altijd een nieuw wachtwoord aanvragen, bijvoorbeeld als je je wachtwoord bent vergeten. 

  • Hoe werkt de boekingskalender op de website?

De data in het zwart zijn beschikbaar; afhankelijk van de geselecteerde periode zie je een prijsopgaaf (exclusief toeristenbelasting). De rode data betekent dat deze dag en/of periode is volgeboekt. Bij data in het grijs is er sprake van een zogenoemde blokkade. Op zo'n dag is geen aankomst en/of vertrek mogelijk bijvoorbeeld door een arrangement. 

 

  • Wat zijn de betalingstermijnen?

Bij iedere reservering dient een aanbetaling te worden gedaan van 50%. Uiterlijk twee weken voor aankomstdatum, dient 100% van de reservering voldaan te zijn. Bij een boeking binnen 3 weken voor aankomst dient direct 100% van de boeking voldaan te zijn.

  • Moet ik voor mijn baby betalen?

Kinderen tot en met 2 jaar zijn gratis. Er is geen apart of gereduceerd tarief voor kinderen boven 2 jaar.  

  • Krijg ik een bevestiging van een betaling?

Na een reservering ontvang je – in bijna alle gevallen – direct een bevestiging van jouw reservering via mail. Ook van betalingen (en eventuele herinneringen) krijg je een automatisch een email. De reservering- en betaalgeschiedenis is ook terug te vinden in Mijn Klepperstee.

  • Wanneer krijg ik extra informatie over aankomst?

Enkele dagen voor aankomst ontvang je via email de laatste informatie over jouw verblijf op Vakantiepark De Klepperstee. Natuurlijk kun je ook altijd bellen of mailen, mocht je nog vragen hebben over jouw boeking en/of verblijf op het park.

Faciliteiten

  • Welke faciliteiten zijn op het park te vinden?

Een overzicht van de faciliteiten is terug te vinden op deze pagina op onze website.

  • Waar kan ik mijn boodschappen doen?

Op strandplein Ouddorp Duin is een Spar Enjoy Supermarkt te vinden met een uitgebreid assortiment. De supermarkt is zeven dagen per week geopend. 
 

  • Waar vind ik de wasserette?

Ter compensatie voor het ontbreken van de wasserette (in 2019) zijn bij de receptie wasmunten verkrijgbaar voor de wasserette van Landal Resort Ouddorp Duin, aan de overkant van ons park. Deze was- en droogmunten bieden wij aan met een korting. 

  • Kan ik bij jullie ook fietsen huren?

Nee, maar op Strandplein Ouddorp Duin is RentTourBuy te vinden. Via de website is het assortiment te bekijken en alvast te reserveren.

 

Bij een noodgeval

 

  •  Bel 112 en breng ons op de hoogte!

Is er sprake van een levensbedreigende situatie, bel dan altijd direct 112 en noem de locatie Klepperstee. Daarnaast vragen wij je altijd contact met ons op te nemen, tijdens openingstijden van de receptie (0187-681511) of in de avond/nachturen het noodnummer van de Technische Dienst (06-50637684). Alle medewerkers hebben een opleiding  BHV gevolgd en wij zullen altijd ter plaatse komen om je eerste hulp te verlenen en de hulpdiensten naar de plaats te begeleiden.