Veelgestelde vragen

Hieronder geven wij een overzicht van de veel gestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen staan, mag je altijd telefonisch contact met ons opnemen (0187-681511) of een bericht sturen.

Algemene vragen

  • Waar kan ik de plattegrond vinden?

De plattegrond van het vakantiepark is hier te vinden. Toeristisch kamperen is mogelijk in het deelgebied Gelderse Roos. Rond het centrumgebied zijn onze bijzondere verhuuraccommodaties te vinden. 

  • Is er WiFi op het park?

Op het park is gratis WiFi voor gasten beschikbaar. Verbinding maken is eenvoudig door te kiezen voor het wifinetwerk ‘Klepperstee’ en het accepteren van de algemene voorwaarden om zo de verbinding tot stand te brengen.

  • Kan ik mijn auto bij de kampeerplaats of verhuuraccommodatie parkeren?

Kamperen: bij elke kampeerplaats mag maximaal 1 voertuig worden geparkeerd. Accommodaties: in de buurt van de verhuuraccommodaties is een parkeerplaats met ruimte voor één voertuig. Daarnaast zijn er op en bij het vakantiepark twee algemene parkeerplaatsen te vinden (P1&P2). Op parkeerplaats P1, bij de receptie, zijn ook mogelijkheden voor het opladen van elektrische auto's en zogenoemde incheck-parkeerplaatsen (kort parkeren). 

  • Is het centrumgebied van het vakantiepark ook voor niet-gasten toegankelijk?

De receptie, Bistro Skål, binnen(speel)tuin, zwemvijver en het speelveld is voor iedereen toegankelijk.

  • Wanneer is de receptie geopend?

De openingstijden van de receptie zijn hier terug te vinden.

  • Waar kan ik de algemene voorwaarden teruglezen?

Bij het maken van een reservering dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Je kunt deze - en andere - voorwaarden nalezen onder het kopje 'colofon'.  

  • Wanneer mag ik inchecken en wanneer moet ik uitchecken?

Kamperen: inchecken kan vanaf 13:00 uur. Uitchecken voor 11:00 uur. Verhuuraccommodatie: inchecken kan vanaf 15:00 uur. Uitchecken voor 10:00 uur. 

  • Mag er tijdens de jaarwisseling vuurwerk af worden gestoken?

Wij vragen onze gasten vriendelijk om óp het park geen vuurwerk af te steken rondom de jaarwisseling. In andere periodes van het jaar is het afsteken van vuurwerk sowiese niet toegestaan. 

Kamperen

  • Hoeveel ampère is er beschikbaar?

Op de standaard kampeerplaatsen is 4 ampère aan stroom beschikbaar. Op de comfortplaatsen is ook CAI (televisieaansluiting), aan- en afvoer van water en 10 ampère stroom beschikbaar. Op de camperplaatsen (de zgn. groenstrook) is eveneens 10 ampère beschikbaar. Deze groenstrook is alleen voor campers. 

  • Mag ik de hond meenemen?

Op onze parken zijn huisdieren, mits aangelijnd, toegestaan. Voor verblijf met hond geldt per hond een toeslag, maximaal twee honden toegestaan. Enkele verhuuraccommodaties zijn huisdiervrij. In de binnen(speel)tuin en in de zwemvijver zijn géén huisdieren toegestaan.  

  • Hoe kan ik zien welke kampeerplaatsen beschikbaar zijn?

Tijdens het boeken van een kampeerplaats krijg je de mogelijkheid om (gratis) een voorkeur te aan te geven voor een bepaalde plek op de camping. 

  • Is er short-stay voor campers mogelijk?

Op Vakantiepark De Klepperstee is geen short-stay mogelijk. We verwijzen je graag naar het Drive-In Camperpark, tegenover het park. Online reserveren is bij het camperpark niet mogelijk. De standaard- en comfortplaatsen op Klepperstee zijn minder geschikt voor grote campers. 

  • Met hoeveel personen kan ik komen kamperen?

Voor een kampeerplaats geldt een maximum van zes personen; voor de 5e en 6e persoon geldt een toeslag (exclusief toeristenbelasting). 

  • Hoeveel betaal ik voor een kampeerplaats? 

Afhankelijk van jouw voorkeur (camper, standaard of comfort) kost een verblijf in 2020 tussen de 26,- en 39,50 euro per nacht (exclusief toeristenbelasting en eventuele toeslagen). In de reserveringsmodule wordt door te klikken op bepaalde data de prijs voor de geselecteerde periode, en bijbehorende kosten, weergegeven.

Verhuuraccommodaties

  • Mag ik de hond meenemen?

Er zijn momenteel twee accommodaties (Huus van Hanse en De Hoagte) waar huisdieren zijn toegestaan. 

  • Welke voorzieningen heeft mijn verhuuraccommodatie?

Op verhuuraccommodaties zijn zeer verschillend, elk met eigen voorzieningen en kenmerken. In de reserveringsmodule kun je per accommodatie de verschillen terug lezen en zien. Voor specifieke vragen of verzoeken kun je altijd contact met ons opnemen. 

  • Zit er geen televisie in mijn verhuuraccommodatie?

Dat klopt! We hebben in onze verhuuraccommodaties bewust géén televisie neergezet. Ons advies: ga naar buiten of lees de boeken en speel de spelletjes die wij voor je hebben neergelegd. Natuurlijk is - via eigen WiFi-signaal - televisie kijken via jouw tablet of mobiele telefoon mogelijk. De inloggegevens zijn in de accommodatie zelf terug te vinden. 

  • Zijn er ‘verborgen’ kosten? En wat zijn de extra kosten? 

Voor een accommodatie geldt een vaste prijs, onafhankelijk van het aantal personen. De prijs is opgebouwd uit verblijfskosten en kosten voor eindschoonmaak, bedlinnen en handdoekenpakket. Bovenop deze prijs komt de toeristenbelasting en eventuele toeslagen.

  • Mag ik zelf de eindschoonmaak doen?

Nee, het afnemen van de eindschoonmaak is verplicht. Bij vertrek uit de cabin vragen wij je wel vriendelijk om het huisafval in te leveren bij de milieustraat, het beddengoed af te halen en te verzamelen in één ruimte, de eventuele handdoeken te verzamelen in de badkamer en de koelkast en (indien aanwezig) vaatwasser leeg achter te laten en de accommodatie bezemschoon op te leveren.  

  • Hoeveel betaal ik voor een verhuuraccommodatie? 

Het overgrote deel van het jaar werken wij met flexibele aankomst- en vertrekdagen. In de reserveringsmodule wordt door te klikken op de data de prijs voor de geselecteerde periode weergegeven. Bij een verhuuraccommodatie bestaat een verblijf uit minimaal drie nachten. 

Boekingen

  • Hoe maak ik een boeking?

Via de reserveringsmodule kun je de beschikbaarheid en prijs van een verhuuraccommodatie of kampeerplaats bekijken. Na het invullen van je persoonlijke gegevens kun je een reservering definitief maken en een (aan)betaling doen. Voor het maken van een reservering moet de hoofdboeker 21 jaar of ouder te zijn (geen jongeren of groepen). 
 

  • Hoeveel toeristenbelasting betaal ik?

Het tarief bedraagt per persoon, per overnachting € 1,20. Inwoners van de gemeente Goeree-Overflakkee betalen geen toeristenbelasting bij een verblijf op het park. 

  • Moet ik voor mijn baby betalen?

Kinderen tot en met 2 jaar zijn gratis. Er is geen apart of gereduceerd tarief voor kinderen boven 2 jaar.  

  • Krijg ik een bevestiging van een betaling?

Na een reservering ontvang je – in bijna alle gevallen – direct een bevestiging van jouw reservering via e-mail. (check ook je spamfilter). Ook van bevestiging van betalingen (en eventuele herinneringen) krijg je via e-mail binnen.  

Faciliteiten

  • Welke faciliteiten zijn op het park te vinden?

Een overzicht van de faciliteiten is terug te vinden op deze pagina op onze website.

  • Waar kan ik mijn boodschappen doen?

Op strandplein Ouddorp Duin is een Spar Enjoy Supermarkt te vinden met een uitgebreid assortiment. De supermarkt is zeven dagen per week geopend en beschikt ook over een onlineshop. 

  • Waar vind ik de wasserette?

Ter compensatie voor het momenteel ontbreken van de wasserette zijn bij de receptie wasmunten verkrijgbaar voor de wasserette van Landal Resort Ouddorp Duin, aan de overkant van ons park. Deze was- en droogmunten bieden wij aan met een korting. 

  • Kan ik bij jullie ook fietsen huren?

Nee, maar op Strandplein Ouddorp Duin is RentTourBuy te vinden. Via de website is het assortiment te bekijken en alvast fietsen te reserveren.

Bij een noodgeval

  •  Bel 112 en breng ons op de hoogte!

Is er sprake van een levensbedreigende situatie, bel dan altijd direct 112 en noem de locatie Klepperstee. Daarnaast vragen wij je altijd contact met ons op te nemen, tijdens openingstijden van de receptie (0187-681511) of anders met het noodnummer van de Technische Dienst (06-50637684).

Alle medewerkers hebben een BHV-opleiding gevolgd en wij zullen altijd ter plaatse komen om je eerste hulp te verlenen en de hulpdiensten naar de plaats te begeleiden.